torsdag 10 mars 2011

Blod, svett och tårar.....

....eller?
Har ju fått önskemål om att visa lite bilder på gymmet där jag går och svettas ibland. Det är faktiskt ett helt OK gym. Vi har t.o.m. 2 gym men det är i det här gymmet jag håller till.



Runt hörnet på kortet ovan finns även en roddmaksin och lite utrymme för att stretcha.



Det är bra för man behöver sällan slåss om maskinerna. På helgerna kan det vara lite folk som springer och så men till vardags kan jag i princip ha hela gymmet för mig själv. Idag var jag helt ensam under min powerwalk.



Som ni ser finns det maskiner och fria vikter. Det andra gymmet mittemot är lite mindre men ser ungefär likadant ut. I vårt komplex har vi även Squashbanor, Badmintonbanor och Basketplan så ingen ursäkt att ligga pa latsidan här inte!
Det finns ju omklädningsrum men det använder jag aldrig men tydligen ska det finnas ångbastu där. Allt detta ingår i hyran, dessutom!

1 kommentar:

Jonna sa...

Åh vad roligt! Vad fräscht det såg ut! Där måste du trivas bra! Är det fina löpband? Ser man ut gnm fönstret när man springer eller på en tv, spegel?