söndag 6 mars 2011

Rolig helg....

Det har varit en handelserik och rolig helg!
Det borjade pa torsdag kvall. Kolan kom hem i hyffsad tid for att hinna kla om till smoking. Vi skulle ju pa valgorenhetsgala! Malcom som jobbar pa banken hade reserverat ett bord och vi var 10 personer. Dress coden var "Black tie with a pink twist". Dom andra mannen var lite trista, tycker jag med bara en rosa nasduk i kavajen. Kolan hade ju faktiskt ett par Elton Johan glajjer pa sig. Mycket snyggt!





Jag hade satt pa mig ett par rosa orhangen. Det var min tvist.
Det bjods pa mat, livemusik och en ratt bra dj. DJ Tim Cheddar hette han. Lite roligt, tyckte jag da :-)

Sen pa fredagen var vi bjudna pa forlovnings/inflyttningsfest till nagra vanner. De har precis forlovat sig och dessutom flyttat in pa 69:e vaningen i Burj Khalifa. Var valdigt spand pa att fa se hur det sag ut i en vanlig lagenhet inne i varldens hogsta byggnad. Det var valdigt imponerande kan jag saga, vilken utsikt! Men sakerheten ar rigoros sa det ar inte alldeles enkelt att ta sig in. Tyvarr drack jag for mycket champagne sa det blev inte nagra bilder tagna dar :-(

Sen igar lordag var vi pa nat som hette Taste of Dubai. Dar kunde man kopa smakprover fran olika restauranger och vissa serverade lite gratismat.


Jag var med i en tavling och vann en plastkniv. Jag som aldrig vinner nat! Hur overlycklig som helst. Den ar faktiskt himla bra och vass att skara med!

Sen var det en kock som lagade mat live. Kandes som att man satt i ett matlagningsprogram. Efterrat gick vi till kockens restaurangtalt pa omradet och kopte ratten han tillagat. Var inte alls gott, om du fragar mig....
Nasta rolig grej ar pa tisdag da vi ska pa indiskt brollop! Det ser jag verkligen fram emot :-)



1 kommentar:

Jonna sa...

Vad supersnygg du är i håret! Passar dig jättebra!

Glöm inte att träna styrketräning ben också ;) Fast man löptränar, promenerar etc. så räcker inte det, det är annan muskulatur. Risken finns att man blir skadad i knän etc om man inte styrketränar ben och bara löptränar. Jag gjorde aldrig det förut, tänkte bara "asch men jag springer ju/åker skidor så mkt" men det fick jag sota för sen. =(

Kul att du är så flitig i gymmet, vore kul att se bilder från ert gym! Har det work out-pass också, typ spinning, body pump och så?