måndag 22 juni 2009

Run Forest run!!!!

Ja, nu var det gjort! Nu har jag betalat in anmälningsavgiften till att springa den där milen i stockholm i slutet av augusti....TJEJMILEN.

Känns rätt gött faktiskt. Jag och Malin som jag även gjorde högskoleprovet med ihop har tänkt att springa den där milen som bara är för tjejer. Tror inte hon har anmält sig än men hoppas att hon gör det snart.

Tjejmilen går av stapeln 12.00 söndagen den 30 augusti. Har du inget att göra denna dag och befinner dig i Stockholm tycker jag att du ska komma och heja på mig. Jag springer inte fort men jag springer fortare än vad jag gjorde förra sommaren iaf!

Nu känner jag mig sjukt pepp. Sprang 1 mil för första gången förra veckan. Det var iof inte en så angenäm upplevelse. Inte för att det var jobbigt, för det var det ju åxå men för att det var så in i helvitti blött. Fan, jag måste ju träna på att springa så där långt men jag vill ju inte behöva vada några meter här och några meter där.

Jaja, det blir nog bra nu när solen har kommit till stan. Hoppas att det torkar upp lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad är det för låtar som ger dig sån vind under fötterna Dolly?

/L