måndag 3 november 2008

Höstlovsinköp



Jag råkade göra av med alla mina pengar för resten av månaden under höstlovet.... Men ibland måste man bara få handla lite, Bollnäs har ju inte något vidare shoppingutbud. Klänning med jättehög midja och ficka fram på magen (mycket praktiskt) från Monki
Sen har jag ju upptäckt ett missbruk hos mig själv.....dvdboxar så jag var ju bara tvungen att köpa första säsongen av Dexter sen kostade ju mina husgudars dvd bara 99 kr så då var ju saken biff!!
Ett par fina höstlöv i öronen tyckte jag passade åxå.
Sen en ny burk till mitt te. Jag var och handlade te när jag var hemma i Öset på en alldeles nyöppnad affär.










4 kommentarer:

L sa...

Sicken fin kjol och thé-burken är ju älskvärd!
jag har också handlat upp pengar jag inte ens hade, enligt budget.

DubbelM sa...

Bra köp S! Du, jag och Dexter på nyår kanske?!

Dolly sa...

MM it's a date!!

DubbelM sa...

HÄRLIGT!! Längtar redan