tisdag 15 mars 2011

Varen ar kommen....

Ja, det ar var har i Dubai med....eller det borjar bli hett kanske jag ska saga.

De senaste dagarna har varit riktigt varma nastan sommarvarma med enda skillnaden att vindarna fortfarande svalkar lite och inte kanns som en harblas.

I helgen var jag och Kolan ute och letade bil. Vi har bestamt oss nu for att inforskaffa ett akdon. Mitsubishi Pajero ar valdigt poppis har och den har vi hort mycket bra om. Den ar 4-hjulsdriven och finns i 2-dorrars och 4-dorrars alternativ. Vi vill ha 2 dorrar men det ar svart att fa tag i begagnat. Iaf gick vi runt nat som var som en marknadsplats med alla dessa olika bilaffarer. Shit pommes vad jag svettades!!! Hett var det har....

Forsoker minnas tillbaka hur det var nar vi kom for 1 ar sen om det var sa har varmt da men jag vet inte, da kom vi ju fran ett kallt och ruggigt England sa da hade ju 25 grader varmt varit hett. Kroppen har ju en valdig formaga att vanja sig vid temperatur.

Idag ska jag och vattna blommorna hos en kompis som ar borta. Hoppas dom inte hunnit do an!

Lite lustigt har med bilar ar ju att dom inte garna kallar dom used cars, det later ju inte sa bra. Har heter det att bilarna ar pre owned, later saaaa mycket battre.....

1 kommentar:

Jonna sa...

Oj vad hett! Men häftigt hur kroppen anpassar sig. Hoppas ni hittar en bra bil.

Vilka häftiga bilder från indiska bröllopet! Det såg ut som från en film, med mina ögon sett.

Och tack för gymbilderna - grymt!