tisdag 1 mars 2011

Uppdatering

Ja, jag vet att jag varit dalig pa att uppdatera. Jag har varit en bad blogger! Men jag vet inte vad det ar ibland har jag helt enkelt inte nan lust. Men nu sitter jag har och kor ett rejs.

Min kare storebror var ju har for nagra veckor sen och rojde. Det var fantastiskt roligt att ha honom har, av flera anledningar.
  1. Antligen kommer han och halsar pa hos oss
  2. Jag har inte traffat honom sen vart brollop, tror jag
  3. Forsta gangen man slipper konkurrera med andra om hans uppmarksamhet, bara han och jag i en vecka eftersom Kolan jobbar hela dagarna
  4. Har nog inte spenderat sa mycket tid med honom sen han bodde hemma och det ar ju over 10 ar sedan.



Sen betydde det jattemycket for mig att Kolan och Martin fick spendera tid tillsammans och lara kanna varann battre. De har ju bara traffats en gang forut och nu ar dom lixom familj.



Vi gjorde massa roliga saker bl. a. Desert Safari som jag namnt tidigare.

Blev en del party och manga middagar ute. Tror min bror verkligen gillade Dubai. Vi visade honom vara favoritmatstallen bade billigt och dyrt. Eat and Drink, Souk Madinat, Park Hyatt by the Creek och Food Courten i Dubai Mall.

Det var ett rent noje att ha bror har och jag hoppas att det inte drojer for lange innan han kommer tillbaka!

Inga kommentarer: