onsdag 26 januari 2011

Puh!

Har haft mormor och mamma har en vecka. Ar helt slut, det tar verkligen pa krafterna att ha besok men det ar kul axa!
Var inte lika hektiskt som nar mamma och pappa var har men vi hann med mycket anda.
Idag har jag stadat. Det blir valdigt dammigt pa bara 1 vecka nar man ar 4 personer ist for 2. Nu luktar det friskt i hela lagenheten.
Mormor hade med sig lite Svensk Damtidning, det var valdigt valkommet! Mamma hade med sig karra, Amnesty Press och Vi tidningen sa nu har jag lasning for en lang tid framover.
Pappa och bror har pratat om att komma i borjan av februari. Vore himla roligt, tror att min bror skulle trivas har. Dessutom ska min make till Saudiarabien pa kurs 5 dagar sa om dom kommer da har jag ju lite sallskap.
Horde att det varit nan dokumentar pa SVT om Dubai men den gick inte att se fran utlandet pa SVT-play. Synd! Hade varit intressant att se.

Peace out!

Inga kommentarer: