onsdag 2 juni 2010

Buggad

Vi har fått in bugs (kryp, myror) i vår lägenhet. Imorse när jag gick upp och kom ut i vardagsrummet var det lite för många myror krypandes runt mina fötter. Jag skrek lite och kolan kom springades naken från duschen. På hans blick såg det ut som om han trodde att jag skrek för att vi hade en inbrottstjuv eller nåt. Han tog lite papper och dödade dom som hängde vid ingången. Sen gjorde jag lite deg med vatten och mjöl och täppte igen hålet.

Fy faaaaaaaaaaaaan vad jag hatar myror. Nu går jag ju och har inbillningsmyror i hela huvudet. Det kliar über alles!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

äter de inte degen? jag visste inte att man skulle lägga ut mat för att få bort myror. får googla det där. Var är mitt i naturen-martin när man behöver honom?!
kram L

Dolly sa...

Äh jag fick panik och ville bara ha nåt att täppa till med. Tim sa först tugummi men jag tror mer på deg och dom har faktiskt inte tagit sig igenom den!