tisdag 13 april 2010

Shop til you drop

Tanken är ju att vi ska få nycklarna till vår nya lya på fredag därför ska jag idag åka och kolla in ett ställe som flera har tipsat om där man kan köpa allt mycket billigare; Dragon Mart.

Som jag tror jag skrivit tidigare är inte Kolan nån stort fan av att gå i affärer så om jag åker och förkollar lite om det är värt så slipper ju han följa med överallt :-)

Ska bli roligt att handla till ett nytt hem. Jag kommer nog inte få tag på sånt jag vanligt vis skulle vilja ha i mitt hem men man får väl helt enkelt ta seden dit man kommer. Men jag vill inte ha stora tunga trämöbler och stora tunga skinnsoffor, det är ett som är säkert.

Sa jag att vi var på IKEA i söndags? Det enda vi kunde komma överrens om var att vi kommer att tycka olika och att det kommer blir gråt och tandagnissel innan vi är klara.

Kolan gillar köttbullar så vi käkade på IKEA och eftersom dom inte äter gris här (och alla köpta köttbullar innehåller ju gris) så var köttbullarna handrullade. Bra mycket godare än alla andra IKEAköttbullar jag ätit!

Inga kommentarer: