onsdag 14 oktober 2009

First crap since i got here...

Ja, befinner man sig pa stranden mitt i natten kan man inte forvanta sig annat. Det ar vad mina rumskompisar sa till mig nar jag berattade att jag blivit av med hela min vaska innehallande mobil, kamera, planbok.

Jag borde ha vetat battre! Men men...inte mycket att gora far bara hoppas att sakerna jag blev av med bli anvanda och inte bara kastade i narmsta soptunna nar de upptackte att jag bara hade typ 15 euro i planboken.

Har med andra ord inte nan telefon sa sluta skicka sms till mig alla ni som gor det i tid och otid. Ska snarast mojligt skaffa ett spansk telefon sa att jag kan re-connect with the world.

Idag har vi iaf varit ute pa segelbaten igen. Men den har gangen var det bara jag och de tva T:na. Vi solade, badade och kollade pa andra segelbatar som tranade infor nan regatta som ska vara i helgen. Brannan battrar sig kan jag saga. Benen ar sa klart svarast att fa farg pa men det artar sig, maste jag saga :-)

Imorgon ska jag och Tess ut med var chef pa guidefirman och aka den turen som jag sa smaningom ska guida. Ska bli spannande. Papper och penna i hogsta hugg!

1 kommentar:

L sa...

betyder det att du fick guidejobbet? glassigt!=)