lördag 17 oktober 2009

29 grader varmt idag....

Sitter på en bar som har trådlöst internet så jag kan använda min egen dator. NICE!!!!

Vi har fått vår nya lya. Jag har eget rum med fläkt i taket.
Igår hade vi lite fest. På eftermiddagen hade vi lite inflyttningsfest med drinkar vid poolen sen på kvällen hade vi födelesedagsfirande för Therese. Det är rätt nice här för man behöver inte gå ut förrän typ 2 på natten och ändå hinna med flera timmars partaj.

Att gå ut här i Puerto del Carmen är verkligen en boost för egot. För varje gång jag går ut så är det fler och fler män som säger att jag är så vacker och har så vacker frisyr och att jag är så lång...

En man sa att jag var fantastisk och att jag inte får ändra mig och bli som alla andra tjejer på den här ön....jaha....ok....

Idag har jag inte gjort många knop men som alltid när jag är lite bakis så får jag städmani så när T och T sov så städade jag bort festen från igår. Blev helt svettig, det var så sjukt varmt idag :-)

Nej nu får det vara nog!

Hörs!

1 kommentar:

Systeryster sa...

Vad är detta?? Sjukt dålig blogguppdatering med tanke på situationen!! Jag är besviken för att inte säga upprörd. Var är bilderna på denna bränna vi kan läsa om? Var är de ingående beskrivningarna av snygga spanjorer med bruna ögon?

Jag frågar mig bara?