måndag 24 november 2008

Inbäddat Bollnäs



SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ
Nu har snön kommit till Bollnäs! När jag vaknade imorse såg det ut så här när jag drog upp persiennen.

Det första jag tänkte var, ÄNTLIGEN snö och det andra jag tänkte var, nu kan jag ju använda min alldeles nyvirkade halsduk med rätta!!!

Jag är så sjukt stolt över min halsduk. Fatta jag har aldrig lyckats slutföra något hantverk av något slag, tänk alla stickningar jag börjat på som jag bara dragit upp för att jag tappat tålamodet. Känner att jag har tagit ett stort steg i min utveckling iochmed färdigställandet av denna halsduk.

I eftermiddag ska jag till Idrottsgymnasiet för handikappade som finns här i Bollnäs. Vår nästa sändning ska nämligen handla om idrott och handikappidrott så idag ska jag till deras träning och intervjua några förståndshandikappade. Det ska bli så kul, har en känsla av att det inte kommer bli som alla andra intervjuer jag har gjort.