tisdag 29 mars 2011

Brum


Vi har antligen kopt bil!

Efter var weekend away hade Tim en extra dag ledigt sa da hjalpte han mig att fixa UAE korkort :-) Sa nu jaklar ska har koras bil!!! Ska jag vara arlig ar jag skitradd. Folk kor som riktiga jubelidioter har. Laste senast idag om tva ungdomar 14 och 15 ar som korde for fort pa motorcykel utan skydd och dessutom oregistrerad hos RTA (road and traffic authority) de dog. Folk ar sa vardslosa, sarskilt kidsen och dom dor som flugor i trafiken har. Men nu ska jag ge mig ut i trafiken med balte och hjalm ;-)

Kolan ska hamta bilen ikvall :-)

1 kommentar:

Jonna sa...

Men vad kul med bil! Men läskigt att köra. Jag törs knappt köra i städer större än Mora och Borlänge, haha.

Vad skönt med en minisemester i tystnad och stillhet! Ibland är det ju bara just det man behöver, god mat, tystnad, allt får ta den tid det tar... kan tänka mig att det behovet blir än större när man lever i en riktig storstad!