onsdag 2 februari 2011

I vantans tider....

Ja, jag gar och vantar och langtar!

Min fina van Lisa ska i slutet av April gifta sig. Brollopet kommer hallas pa Buustamon. Det kommer vara fest i dagarna 3. Jag ser sa himla mycket fram emot det inte bara for brollopet men for att jag far tillfalle att visa Kolan annu mer av mitt vackra hemland. Vi har namligen tankt att bila upp fran Arlanda sa da kommer han fa se mer skog an vad han nogonsin sett didigare ;-)
Bilden ar pa paketen vi kopt till brudparet. Ville bara visa hur himla fint dom slar in paketen pa Bloomingdales har i Dubai Mall. Det ar lixom en speciell avdelning inne i affaren dit man gar och dom slar in at en.
Lisa ar min forsta nara kompis som ska gifta sig, det kanns valdigt speciellt och jag kanner mig sa hedrad att jag ska fa vara med och dela deras speciella dag. Det kanns aven speciellt efter som Lisa och hennes Lasse var de enda vannerna fran min sida som var med pa mitt och Kolans brollop.

Krams och trams!

Inga kommentarer: