måndag 6 september 2010

Väntans tider

Ja, jag väntar och längtar tills Ramadan är slut. Den är slut till helgen men vilken dag beror ju på månen. När det är slut ska förhoppningsvis Kolan ha nån dag ledigt men det brukar dom inte få veta förrän dagen innan eller ibland samma dag. Jag kan inte säga att jag egentligen påverkats mycket av Ramadan, bara det att man inte kan äta lunch ute (lyxproblem jag vet). Är iaf skönt att det snart är över för i år.

Jobbsökandet fortsätter och för er som undrar så har jag ännu inte hört från Adidas. Mellanhanden lovade att hon skulle ha ett svar till mig i torsdags kväll senast men idag är det måndag och jag har fortfarande inte hört ett knyst. Funderar på att klaga till företaget. Hon är så sjukt oproffesionel.
Nu har jag inte tid att skriva mer, måste börja dagens jobbsökarsession!

Inga kommentarer: