tisdag 24 augusti 2010

Jobb!

Var på jobbintervju idag.
Mitt första intryck av företaget var väl sådär. Han som skulle intervjua mig presenterade sig inte ens. Tog inte i hand eller nåt. Min kontakt på Manpower sa att det förmodligen berodde på att det var Ramadan. Ständigt denna Ramadan!!!

Iaf så ringde Manpowerkillen just upp mig för att ge lite feedback från intervjun. Jag citerar vad han sa att mannen som intervjuade mig hade sagt: She is the first candidate we interviewed that make sense. Ja, så det ska jag väl se som nåt positivt.

Företaget är mulinationellt och där jag kommer vara, om jag får det, är i kakaosektorn. Mmmmm choklaaaaad!!! HÄR är deras hemsida...
Wish me luck!

Men jag väntar fortfarande svar från Adidas, av alla de intervjuer jag varit på är det företaget jag helst skulle vilja börja på. Där fick jag bäst första intryck. Förhoppningsvis så hör dom av sig som dom lovat den 29 augusti.

Inga kommentarer: