måndag 21 juni 2010

Mama I'm coming hooooome!!!!

Japp, nu är hemresan bokad!

Vi satt igår kväll och krånglade på Brittish Airways hemsida men nu är det äntligen gjort!

Så här ser det ut!

Dubai - London 2 juli. Åker till Burntwood för att hälsa på svärföräldrarna några dagar sen ner till London igen. Kolan ska på konferans och då tänkte jag hänga lite i London och kanske vara lite turist.
London - Stockholm 9 juli. Tänkte hänga några dagar i Stockholm, träffa vänner och släkt och kanske besöka nåt av mina gamla favoritvattenhål. Har inte bestämt hur länge jag blir där men jag vill hinna träffa bror som är på semester när jag anländer men kommer tillbaka den 14 juli.
Stockholm - Dubai 3 augusti. Bye bye Sweden!

Det ska bli så sjukt härligt att få komma hem till Sverige, senast var ju i februari. Har saknat den svenska sommaren och jag saknar mina vänner och min familj men jag oroar mig ändå hur jag ska klara mig utan mitt hjärta. Det längsta vi varit ifrån varann är 1 vecka och det känns nästan fortfarande som att vi är på smekmånad men när du ser att min underläpp börjar darra ge mig en kanelbulle eller fil så blir jag säkert glad igen (kanelbulle och fil är bland det första jag vill äta när jag kommer hem).

Hörs och ses snart :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh ja vet. filmjölk!
ses i sommar
kram
/L