onsdag 19 maj 2010

Jag fyllde ju år för ett tag sen, närmare bestämt den 7 maj! Det var en helgdag så vi hade en heldag med skoj :-)
Vi började med att gå till Dubai Aquarium och titta på fula och fina fiskar. Sen gick vi till min favvobar Left Bank och åt lunch. Jag drack 2 mojitos (det får man när det är ens födelsedag). Sen drog vi till Sega Republic och åkte bergochdalbana, räserbilar, på djungelsafari med mera. Vi pallade eller rättare saft Kolan pallade inte så länge. Han hade ätit Fish n' Chips till lunch och druckigt en öl och när vi började snurra runt i karusellerna började det snurra runt i hans mage så vi var tvungen att gå hem efter nån timme. Men då hade vi lite vila innan vi skulle ut och äta middag.








Kolan vet att jag gillar Mexicanskt så han hade bokat bord på Maya. Maten var helt fantastisk guacemolen kom dom och gjorde direkt vid bordet. Innan vi åkte hem gick vi ner till havet. Det kändes väldigt romantiskt. Man kan säga att jag hade en perfekt födelsedag!











Inga kommentarer: