söndag 7 mars 2010

Snart snart

Snart ska jag gifta mig.... om 2 veckor vid den här tiden är jag gift. Galet va?!?! Helt fantastiskt säger jag. Jag har den bästa mannen man kan tänka sig. När jag inte är med honom skriker hela mitt hjärta och själv efter honom.

Ikväll är han ute och har sin svensexa. Kolan är lite traditionell och vill inte se min bröllopsklänning så jag passade på att prova hela outfiten ikväll. Gjorde sista inköpet idag så nu är outfiten komplett. Nu är det bra ringarna och blommorna som fattas...

Vi har valt musiken till själva ceremonin. Vi var faktiskt väldigt överens i slutändan...och jag kommer få ha en Jens Lekmanlåt med! Vill inte avslöja vilken låt vill heller inte avslöja resten av låtarna....

2 kommentarer:

Anonym sa...

men Tim läser väl inte bloggen? show us!!!
/L

Anonym sa...

Jag skulle ta kort pa mig sjalv med sjalvutlosaren men da dog min kamera och jag har ingen mojlighet att ladda batteriet....men snart snart ska du/ni fa se den.

//Stina