måndag 22 mars 2010

Business or pleasure!?!?!?

Sitter i business loungen pa flygplatsen. Snart borjar vart nya liv tillsammans i Dubai.

Tanker inte beratta an om brollopet for det har jag inte riktigt tid med. Vill bara dela med mig lite av vad jag gor nu.

Har just varit och fatt en ryggmassage, passar pa att surfa lite nu nar maken ar och far en ansiktsbehandling :-)

Har atit croissanter till frulle och rodvin pa det. Vantar nu bara pa att dom ska bara fram lunchen se vad det blir.

Det ar ju lojligt dyrt sant har jag skulle aldrig betala for det men nu ar det ju faktiskt Kolans foretag som star for det och da tanker jag inte spara in pa nat. Jag ska ata och dricka mig anda till Dubai.

Nu borjar mitt livs storsta aventyr som gift och i ett helt nytt land. I'll keep you posted!

Inga kommentarer: