onsdag 10 februari 2010

Livets svara fragor

Ja, nu har val det storsta fragetecknet angaende Dubai kommit fram. Banken Kolan jobbar for vill inte skada sitt rykte i Mellanostern. Skulle vi bo dar i "synd" och bli pakomna sa skulle bankens anseende skadas och det vill dom inte ha. Sa dom kan helt enkelt forbjuda oss att bo ihop. Sa vad har vi for val?

Saga att vi inte bor ihop men gora det anda, vilket skulle kunna leda till att Kolan far sparken for att han ljuger.

Kolan bor i Dubai och jag i Sverige och vi endast ses pa semester under 2 ars tid (kommer inte pa fraga).



Vi gifter oss innan Dubai. Detta skulle aven gora att jag var inkluderad i Kolans forsakring han far via sitt jobb, att jag far min flygbiljett betald av hans jobb (dvs. business class). Men detta skulle aven innebara att alla nara och kara vi vill dela den dagen med oss inte kommer kunna narvara.

Ja, det ar svart det har.....

Idag nar jag skulle gora frukost hittade jag den har lappen i bestickladan....




Inga kommentarer: