lördag 10 oktober 2009

Pa plats...

Jaha....da forsoker man lagga upp lite bilder fran batturen men det gick ju inte....suck!!!

Iaf sa kan jag saga so far so good. Kom sent i tisdagskvall. Var en svang och halsade pa Tess pa hennes jobb och halsade pa hennes kompis Therese fran Norge som vi ska bo ihop med.

Sen pa onsdagen skulle Thereses jobb ut pa en segelbat 2 personer hade hoppat av sa jag och Tess fick hanga pa. Det var helt fantastiskt. Kandes superlyxigt att ligga pa dack och sippa pa en Sangria. Ingen av oss hade flytvast och alla drack alkohol men det hande inte en enda olycka forutom att alla tjejer som var med pa baten fick for sig att sola toppless. Det ar lite emot min natur att visa baffsingarna for vem som helst. Och i det har fallet tankte jag: Man behover inte ta seden dit man kommer!

Onsdag kvall blev en kvall i festens tecken. Therese var ledig sa hon och jag gick till baren dar Tess jobbar och fick varsin gratis Cocktail. Hangde dar och lyssnade pa 90-talshits. Sen gick vi till baren brevid dar Therese jobbar och dar betalade jag inte heller for min ol jag drack. Gott att man kanner folk i branchen lixom ;-) Sen vid typ 2 halv 3 slutade Tess jobba sa da motte hon upp. Therese drog hem och jag och Tess drog vidare. Jag kande mig verkligen som "the new flavour" (ratt stavning?). Tess presenterade mig for massa folk och vi hade valdigt trevligt. Av en generos man blev jag erbjuden lite vitt pulver men jag avstod...

Ska inte skriva na mer for det orkar man inte lasa. Men jag kommer tillbaka med mer info :-)

Marker att min blogg nu blir lite som en resedagbok. Hoppas mina tusentals lasare har overseende med det.

1 kommentar:

L sa...

HAHA det tar ett tag att aklimatisera brösten. Östersundsbröst är inte vana att vara bara, skyll på det=)