onsdag 4 mars 2009

Sportlov

En av alla plusgrejer med att gå Folkis är ju att man får tillbaka alla dessa lov!!! Så vecka 9 hade jag sportlov och jäklar vad jag sportade....






....jag fyndade denna fantastiska kjol på Humana


Likaså den här klänningen!



Sen en kväll begav vi oss till Slussen och hade junta, då lagade jag min kjol. Dragkedjan har varit trasig länge och alla vet ju att dragkedja inte är det lättaste att laga så då fick det bli knappar istället. Dom hittade jag på Myrorna...tror jag att det var...


Sen sista kvällen jag var i Malmö så var vi på KB och såg Billie the Vision and the Dancers. Dom är så himla fantastiska!!!! Det var så mycket kärlek och fina människor där.

2 kommentarer:

L sa...

minnesvärd konsert. hela hjärtat slår!

DubbelM sa...

Åh men du är ju så duktig. å vilka fina grejer du hittat. förövrigt så år jag ingen hemlängtan alls av att titta på fjällbilderna... tur det snart är inom räckhåll. kraum kraum