tisdag 10 mars 2009

Vuxenpoäng


Jag har tagit ett stort kliv in i vuxenvärlden! Nej, jag har inte börjat pensionsspara, nej jag har inte feta lån hos banken och nej jag har inte en bulle i ugnen!!!
Jag har så sakteliga börjat dricka kaffe. Drack min första kopp i fredags...eller rättare sagt det var 2 halva koppar vid olika tillfällen men det låter så fjantigt att säga det på det viset så jag säger att jag drack en kopp. Dessvärre fick mitt kaffedrickartränande ett litet bakslag igår. Efter middagen vid sisådär 17.00 så satt vi och drack eftermatenkaffe och jag klämde i mig 2 koppar. Detta resulterade i en väldigt pigg och vaken kväll. När klockan var 00:43 låg jag och trummade med fingrarna på täcket och var allt annat än trött. Ska nog ta det lite mer varligt idag!

1 kommentar:

L sa...

surt om du måste sluta med kaffe på maten, det är ju bland det gottaste!
jag vill ha ledtråd till citet! är det en artistkoppling eller citatkoppling?
skitsvårt!! men fint