onsdag 4 februari 2009

Nu är det slut på det roliga!

Ja, nu är det verkligen slut med allt gotte för min del!











Har det senaste 1,5 året lagt på mig lite väl många kilon mellan 10-15 rättare sagt. Jag har många gånger försökt bli av med dem men min karaktär är ju inte den bästa.











Men i helgen när jag var ner till brorsan så gjorde vi en liten deal. Som en morot lixom. Kommer inte avslöja hur dealen låter men jag har fått många goda råd av käre bror.











Jag dissar alla kolhydrater och inget sött, inte ens frukt. Han säger att håller jag i det så kommer jag kunna se resultat om typ 3 veckor. Har bara gått en halv vecka....långt kvar. Men jag känner mig pepp och motiverad.








Det är faktiskt inte speciellt kul att nästan inte komma i några av sina gamla kläder.

Inga kommentarer: