måndag 8 december 2008

Vilken fest!


Min trumpetkompis tillika granne fyllde 22 igår men han behagade ju inte vara här då så då firade vi honom ikväll istället. Jag och en av Jazzpumorna var och handlade massa gotte och så gjorde vi marängsuisse. Grädden var grön, bara för att göra det lite extra festligt och som topping på toppingen 3 tomtar. Trumetaren blev väldigt glad och vi åt alla så det stod härliga till. Dessvärre har jag till följd av detta fått sockershocken allan så jag lär ju inte kunna sova på ett tag men jag ska nog gå och lägga mig och kolla klart på Babel som jag började på tidigare idag.


I fredags spelade vi ölspelet, kändes väldigt studentikost men kul var det. Många regler att hålla reda på många straffklunkar att dricka.

1 kommentar:

L sa...

smarrigt värre. hos vissa i min bekantskapskrets går det inflation i de där jvla tomtarna. folk mår inte bra av för mkt skumtomtar.. trots detta fortsätter man att frossa. Hmm. mkt märkligt. akta dig för tomt-beroendet mao.