tisdag 11 november 2008

Det är feeeest


Ja, jag erkänner...jag är lite full. Jag har delat på en vinare med min snygga jazzkompis från Sötälje. Jäklar vad skoj det var. Trumpetarn på min våning bara lajna upp en efter en av MNKs humorgrejer. Jag, trumpetarn och min snygga jazzkompis från Sötälje har verkligen samma humor. The Office, MNK och Little Brittian. Känns sjukt gött!!


Sen måste jag bara berätta att när vi skulle ha fest i vårt kök idag pluggade jag in min Ipod och satte på Jaga Jazzist och fick jubel från the crowd. Det har aldrig hänt...ingen vet vilka dom är och så helt plötsligt så är det nån som bara lägger spåret och skivtiteln. Det är en skön känsla!!!


Det kan nog alla skriva upp på. Man har en skiva eller en låt man tycker är så sjukt bra men ingen känner samma lyriska rus över låten men så en dag möter man nån som känner precis som du. Det är en skön känsla och det måste man få dela med sig av på sin blogg!!!

1 kommentar:

L sa...

grym känsla!
bra att livet känns roligt när radion svackar. kram